SK2AZ´s aktiviteter

Här skriver vi lite om aktiviteter som vi gjort eller skall göra. Vi informerar lite mer om vad som är på gång och vem som är med. Vi lägger in lite bilder i vårt fotoalbum också.

Kika in hit och se vad vi har på gång! Du kan också se i vår kalender vad som händer i framtiden.

AKTIVITETER 2015

AKTIVITETER 2016

Lite förberedelser inför 2016 års aktivitet av FOTA 2016 (Fortress On The Air).
SK3BG som håller i Hemsöfortet SF3HF samverkar också 2016 tillsammans med de andra forten som är med i aktiviten. På deras styrelsemöte kom förslaget om att forthelgen förläggs till sista helgen i april, dvs från 29/4 tom 1/5 2016.

RN1CW / Andrew har inbjudit oss som håller igång forten att ingå i " www.wcagroup.org".

Vi jobbar vidare med förberedelser för aktiviteten och diplom för FOTA.
Jag får återkomma med mer information löpande. Men du som skulle vara intresserad av att “fysiskt” vara på plats och deltag kan skicka mig ett mail om detta. sm2tos@telia.com är adressen.

MVH / SM2TOS - Richard

BuiltWithNOF

SK2AZ - den “lilla” klubben med de stora möjligheterna.......

P.A.R.K
Piteå Amatör Radio Klubb.

logo_ssa
sk2az_logo#4